duminică, 22 ianuarie 2012

anul nou si sesiunea

Eu nu le am cu revoltele dar sa fi rasculator suna bine ... acum glumesc, evident.
Si acu in sesiune ma uit la K-On! In loc sa invat, normal... sau sa fac prezentari si sa ma pregatesc sa le prezint.  Si apoi o sa vad intr-un final sherlok holmes ... ambele! :D

Apropo de filme am vizionat Bridge.To.Terabithia si Girl, Interrupted care sunt geniale .. si m-am ales cu o pasiune pentru Petula Clark si al ei downtown.

Am mai trecut si prin Harry Potter 7 partea a 2-a ca doar nu il lasam asa, neincheiat ... si am suferit vizionarea primei parti din Twilight Breaking Dawn. Si tot legat de Twilight am reusit sa citesc si New Moon pana la capat .. cu chiu cu vai dar am reusit (in cateva luni). Pe cand Regina de gheata a lui Alice Hoffman a ajuns la cateva pagini doar cu metroul in doua saptamani.

Acum o sa continui un post pe care acest kkt de mozila si de blogger l-au ster pentru ca sunt ambi la fel de awesome si nu pot tine pasul cu cineva care scrie destul de repede la pc. so na asta e, am recomandat in cate 10 randuri fiecare film dar avand in vedera ca aceste mecanisme nu pot sa ma ajute ca nu sunt in stare atunci nu am de ce sa imi mai bat capul o sa spun doar cate ceva, din nou despre ele ca deja nu mai am chef de scris si nici nu vreau sa mai imi vars nervii pe tastatura.

Dupa cum spuneam, urmeaza sa prezint mirificele filme..... :::

 HP7p2 ... suna ca o gena sau o proteina daca e scris astfel, dar din fericire nu este. Caracteristici: efecte - foarte tari, cool and so on ... nu mai am chef de comentat! (urasc non-recovery points) chiar mi-au placut, au fost folosite cu capsor; personajele - eroi si anti-eroi care m-au dezamagit (Draco e lame in filmu asta ... in primul chiar era simpatic ca personaj), toti putem fi eroi, toti putem lupta pentru ceea ce credem si pana la urma chiar daca jumatate din rascolitori mor, noi tot vom trai sa apunem povestea copiilor care merg acum la scoala. PErsonajele sunt bine conturate, Snape e magic, iar McGonagall e funny cand invie statuile, cat despre perdeaua aia de pe scoala ... meh. Dar Nevile este tot el, cool and fearless... cand nu il urmaresc dusmanii.

 A fi confuz e bine uneori, daca nu ajungi la nebuni, dar sa recunoastem, toti suntem asemanatori cu tipa din poveste, cel putin eu am cateva puncte care ma definesc ca 'limited-nu-stiu-cum', boala de care sufera personajul principal, dar nu e tragic ca nu vreau sa ma sinucid, nu sunt ins tadiul in care nu mai stiu ce e real si ce nu e. In plus, nu ma asteptam la o distributie atat de buna pentru filmul asta, multe actrite geniale joaca in aceasta poveste, iar scenariul in sine e awesome, tragic, nebun dar genial. Cred ca l-am mai vazut acum cativa ani, dar nu i-am dat importanta pana ce nu mi-a fost re-recomandat, poate ca daca vad un film de genul la tv nu sunt foarte impresionata... sau cine stie.
 Un film al copilarie, cu tristete, imaginatie si mult curaj. Ar fi bine daca l-ar vedea si copii din ziua de astazi, eu personal as vrea sa ma intorc in copilarie si sa imi imaginez cum ma urmaresc monstrii in timp ce alerg prin ulita si pe poiana, dar sunt sigura ca 'picii' de azi a da imaginatia, acest film si multe atele pe jocuri pe Pc... ceea ce nu e bine. Fara imaginatie nu avem un viitor ... desi daca ne gandim ca e ultimul an al lumii, 2012 ala cu a 5-a dimensiune si alte detaii de-astea memorabile, ce sa mai spun. Let theme cs, wow and so on cat mai pot ca poate in the afterworld au numai campii, paduri, coturi si ogase pe care sa fuga, sa minta, sa se joace si sa isi imagineze. O parte din imaginatia copilariei e data de povesti, dar e o diferenta intre FF, KH si Grimm. Eu una prefer Grimm si Andersen, Zana Zorilor si Prasea decat pe Cloud si Tifa.

O doamne, am ajuns si la asta. Si trebuie sa rescriu atatea chestii despre el.... cat de trista poate fi viata? Pai avand in vedere ca am vizionat un film in care mai  mult de 20 de minute e drumul la altar si jumatate din film e o nunta ... e pot sa mai spun? Ca mai incolo e neplauzibil? De la glittering vampires e deja neplauzibil, dar sa uitam de asta si sa zic ca e naplauzibil sa te alegi doar cu vanatai dupa ce darama tot patul si sa mai si ramai insarcinata ca te gandesti 5 minute la asta. Si in plus e nevoie de un adolescent sa vina si sa spuna unui doctor .. de fapt cam 2, ca proenitura vrea sange .. cat despre noi protejam, ne certam cu restu, mintim si mai ales partea cu pedobear .. I mean pedowolf nu o mai amintesc, cred ca toata lumea stie ca acest film e pentru pedofili. Si oameni care nu au ce face ... si fani ai vampirilor ca nu au ce face si vor sa vada ceva mai bun ca epic movie dar mai prost ca ... well ca oricealtceva!

K-on! Sau ce fac eu in loc de a invata? Pai ma uit al un anime cu 4 fete de liceu ce sunt in clubul de muzica usoara ... lol cine e scenaristu de a tradus light music astfel? de fapt acum mi-am dat seama de asta ... epic.. I has failed. Cat despre poveste, pana la episodul 5 e ok, ma astept la mai mult avand in vedere multimea care l-a recomandat. Dar rochiile si coloana sonaora sunt geniale mai ales the ending theme!!! Kawai!!!
Stop ... cum le cheama? Am tot auzit de ACTA si SOPA in ultimul timp dar am tot uitat deumirile, nu imi place sa fiu controlata si netul cu atat mai putin, da sunt de acord cu copyrightul, dar si inainte de net copyrightul era ocolit asa ca e totally useless! Oamenii cu timp dar fara bani vor gasi mereu o cale, in loc sa interzica chesti sa gaseasca o cale sa convinga oamenii sa cumpere in loc sa downloadeze...

Regina de gheata e o carte simpatica, triste putin, pesimista, despre viata si nu numai, nu stiu care e coperta oiginala, cred ca cea cul fluturasul, dar mie imi place cea din stanga pentru ca dupa fulger, e o poveste cu rochia rosie care ii schimba viata protagonistei, o bibliotecara simpatica ... pesimista, puternica, cu inima de gheata si cu o dorinta care schimba lumi la fel ca bataia aripilor unui fluture. 


Dupa cum scrie la review: e o poveste cu personaje din cartile fratilor Grimm transpus in zilele noastre, o poveste cum nu am mai citit ... ca de n-ar fi, nu s-ar povesti...
Tot din sfera recomandari: Kuroshitsuji .. stiu ca am inebunit lumea cu el dar e genial, manga-ul e mult mai awesome decat animeul!!! Si Lizzy e mai simpatica, batausa si demna de aplaudat  - am urat-o in anime pentru rozul ei, dar in manga e char cute si smart. 
   Akuma no eros: Satan si Mihail se bat pe o tipa (Miu - lol ce lame) si evident ca ea il vrea pe ... dracul? E cam ecchi manga-ul dar dracul e amuzant rau :)) 
Horror collector - de-abia am inceput si e simpatica, dar nu stiu daca unul din personaje e fata sau baiat, cat despre Elisabeth deja imi vine sa o impusc in cap! Dar sper ca treaba sa se schimbe...
Ca tot ziceam de manga, am citit primul manga pe bune! Achizitionat de la manga-shop.ro si pllatit cu banii de salariu ... volumul 2 e pe vine impreuna cu alte 2 volume de la un alt manga .. parca (oricum o sa am mai putini bani de buzunar din cauza asta...) Manga despre care vorbesc e Pink Inocent care e cute, funny si shojo (someone kill me .. nu mai suport shojo, dar nu ma pot lasa!)
Legat de rascoala, revolutie ... sau aia de la Universitate, ce pot spune? Se bat ca prosti ca doar nu-i asculta nimeni ... la urma urmei, de ce ar face-o? Ce pot ei sa schimbe? Nimic .. inca cred asta, ar fi bine daca s-ar schimba ceva, dar nu se va intampla asta pentru ca acolo protesteaza cei ce nu au ce face acasa si cei care nu vor sa faca nimic si sa fie platiti ... sau cel putin asta cred eu ...

Si de sesiune ... meh am prezentat la biologia dezvoltarii si urmeaza la semnalizare celulara ... culturi celulare si 2 examene .. si nu am chef!!!! dar nah trebuie sa ffac curat si sa vad filme .. da da .. doar asta faci in sesiune .. a si bere.... dar fiind racita e mai greu ... hmmm... I'll find a way! :)

Sunt fericita ca imi merge netul bine ... cand nu failuieste mozila si bloggerul ... si ca pot sa ma distrez online, fericirea era la un router distanta :))

Ps: legat de copyright: toate pozele sunt luate de pe google!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu