miercuri, 23 septembrie 2009

bwahaha ..

intamplari recente:

unii telepati cunoscuti si indragiti de mine, unu are 10 la chimie- mai nou, si celalat lucreza- mai vechi, si-au facut gauri si incearca sa ma convinga si pe mine .. gauri in urechi, dc a existat vr-un pervers care sa gandit la altceva .. desi nu-mi dau seama cum ar fi .. nu conteza, gaurile sunt in pavilionul urechi... ambele telepate au facut acest minunat lucru in aceeasi seara, iar ziua urmatoare s-au informat, si pe mine impicit de ele .. ironie ca uneori nu merge telpatia ...

m-am uitat si eu in final la amrican history x, film misto, interesant, ralativ moralizator cu final tristo-sadic .. de ce? simplu nu intelg de ce a trebuit sa moara! aku nu spun cine ca dupa aia ziceti ca e spoiler, watch and see!

am vizionat si un film despre craciun si familii .. da toamna sunt astfel de filme pe halmark, de ce? ask theme!

ce sa mai zic? aa da, revelatie de moment, am reusit sa imi construiesc un al doilea oras in evony! pentru uni nu o fi ceva nou, dar pentru mine e! so sho!!!

pe final o poza marfa ... cui nu-i place sa nu se uite:
by brotaque of course!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu