duminică, 10 ianuarie 2010

rds si mii de cable


cablele astea de pe la noi ce nu pot fi numite cabluri sau retele tv sunt foarte ne-bune!!
de ce?
simplu, mai ales pentru rds pentru ca la celelalte nu stiu, iar la camin cred ca tot rds-ul e de vina, nu au in lista animaxul sau il au doar cu numele pentru ca eu nu il vad.
probleme de ip!
pe tv? wtf? si tv-ul are ip??? de unde ? eu sincer nu stiam.
dar atata timp cat scrie ca ar trebui sa il am si sa functioneze de ce bleach-is nu merge?
si nu e numai la mine problema!
dupa ce ca nu exista alte canale care sa difuzeze animeuri, iar cartoon networkul s-a prostit! iar de disney (fost jetix, fost fox kids) nu mai vorbesc! de unde sa mai vad si eu bunatate de animeuri cand nu am timp sa stau pe pc, pe tot feluri de situri sa vad raw-ri sau eng sub! mai ales ca am oservat ca subtitrarea de la animax e cat de cat ok!
acum am auzit ca baietii si fetele de la animax vor sa fie 24/24 si 7/7 asa ca ar fi cea mai tare chestie de anime ever seen in Romania, mai ales cu ce animeuri vor baga (soul eater si ghost in the shell ca pe astea nu le-am vazut ... restu le-am caam terminat intr-un fel sau altul) si ce filme si tot felul de chesti de-astea kawaii!
iar oamenii de la rds in loc sa fie de treaba si sa ajute, ce fac?
ei se incaptaneaza sa ne faca zile negre si sa nu bage acest canal, macar spuneti oameni ca trebuie sa platim pentru el ca poate facem si asta, dar nu ei il au in lista cu programe normale!
they should really die! die! die!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu