sâmbătă, 9 ianuarie 2010

abureli si aberatii .. pe bune!!!

azi voi abera despre evenimentele recente!
numai ce am citit despre noile taxe: sucul cum sa se scumpeasca sucu??? si prajiturile, pentru numele lu kami-sama de ce sa se scumpeasca dulciurile??? e sadic!!! orice numa nu dulciurile, transportu, sucu, netu, telefonu, mancarea, tigarile fetelor si beutura!!!
dativa in ... kami-sama-ul vostru de rai si ticalosi!!!
am de facut un amv pt nma amv contest si nu prea am timp si materiale, iar pc-ul mere cu mortu sau cu caruta, depide de cum privim problema. ma gandesc sa combin paramore cu kiddy girl-and sau dogs, dar nu stiu daca imi iese vro ceva si mai vreau sa vad si filmu ala dragut de la cinema ... acum ma refer strict la anime!!!
oooo, vorbind de filme, sunt la cinema cateva cool: sherlok si vampire asistent ma tenteaza si mai ales case 39 ca nu il gasesc pe net!!! fratilor upload si voi pt muritoarea de mine!!! (fac apel mai ales la baietii si fetele din regie ca ei sunt cu de-astea).
ase, revenind la amv si anime... am vazut kiddy girl-and pana la ep 13 si e bunicel ... chiar ca merita relativ vazut... e cam boring si plangacios uneori, dar na, sper sa inviie sau sa se trezeasca, cum vreti voi, Lumi-chi si Ec-chan!
banuiala: Viola si Cesario nu sunt Ascoeur si G- tipu din organizatia rivala??? Si aia 2 baietii sunt cumva Dextera si Sinistra?? ca de maid se banuie deja ca ar fi Bonita... deja aberez rau, nu?
acum sa ma plang: Danutza a plecat!!!
eu, mi mieslf an I are 2 colocvii si 1 examen - la pedagogie .. a si nu prea joaca oamenii cu mine sah... ca na varu-miu ma bate , iar oameni cu care am sanse nu joaca (nessi nu e inclus ca el ma bate ... vreu oameni care sa ia bataie!!!) .. revenind .. nu cred ca am toate chestiile la lab-uri .. si la peda nu cred ca ma omor cu dusu ca nu am plan de lectii si ... de fapt nu am mai nimic... de ce nu a zis de la inceput ca dc venim la seminar primim note si gata?? mean onna, mean i tell ya!! (tries to fight an imaginary teacher ... ).
vorbind de mess si cursuri si nebuneli ... a inceput trocu pe la fac cu de-astea .. aolo si inca nu am terminat desenele pt anato comp ca avem vro 60, pui mei ai tai si ai tuturor de ce drq sa facem atatea daca tot nu le folosim??? asta e tortura zau asa!!!
poiana amaruie ... mmmm ...
nu mai am pepsi :((
in jur oameni sunt studiosi ... eu manc seminte ... nu va interesa nu???
stiam eu ... dar am chef sa aberez si nima nu e interesat ... in plus dc discut cu fetele devin emo ca ele se apuca sa vorbeasca de duduii lor si eu nu am chef de discuti de-astea ca nu am ce sa discut .. so emo me ... mihu nu e online k repara pc ... e boring p-aci ...
am avut un cosmar azinoapte, stiu ca nu va intereseaza dar nici pe mine nu ma int ca si asa nu citeste nima ... iar dc citeste, macar se va amuza .. sper ..
totul a inceput cu un link primit de la un prieten (yes, male ... now sush) ... unde eram ... asa clipu era de un chibi care se proste ... chibi my ars k era fff inalt si dubios ... in fine asta cik isi sparge nasu si face chesti perverse pe care eu ... nu le pot spune pt ca deh st fata cuminte ... desi na ... dar voi sa ramaneti cu impresia asta buna! k? k... asa frate, asta micu, chibiu arata ca chucky .. un chucky alb in cap ... si frate in vis chucky ma alearga sa ma omoare ... am sechele cu chucky de cand eram mica.. si frate dau dau de duduia din the grudge care era cu buna ei prietena din the ring aka samara si astia o mai aveau si pe simirna (donsoara cristina) si toti incercau sa ma omoare cumva si ajung pe plaja, in practica cik cu buni mei preteni si prietene .. vro 6 stem noi de noi .. ne stim, corinus, alinuta, vladutzu, vlad, razvi, raduku (da doamne sa nu citeasca blogu k ... nu stiu ce ser poate intampla) .. lume mai era dar nu i-am vazut decat p-astia ... si eu cu mihu si kink ne urcam in barcuta magica sa pedalam, teoretic sa ma scape pe mine, iar nessi tipa de pe mal sa ne intoarcem, iar indie cu hippie si restu erau foarte vesele si ne incurajau, iar ailalti se prapadeau de ras, majoritatea ... uni erau emo pe margini (razvi, raduku ... si vladutzi) ... ase si se gandesc oamele ca e misto sa ma arunce in apa ca deh erau toti ucigasi inot p-aci si un delfin ucigas + un rechin nebun ... este dubios cum pot sa mor in atea vise .. si ca prin farmec, ce sa vezi, imi dau seama ca e vis ... asta dupa ce murisem deja prin vis ca eram iun stadiul de inec si nerespirare. si ma trezesc eu in vis asa frumos pe mal si astia toti, my buddyies se uitau ceva in genu : whoa e in viata ... k baieti erau in coltul lor emo, iar nessi facea armata cu ei ... who knows why ... si fetili radeau .. de ce ... nu imi amintesc ... in fine si ca sa vezi ca vin iar monstri si ma ridic eu si ma transform in apratorul prieteniei (cum zicea neciu ca face in visele lui) si sincer a devenit un vis mai in gen anime ... aka i-am nenorocit pe chucki si nebuni cu puterile mele si cand stateam noi linistiti, supravietuitorii, revine chibi-chucky... si ma salveaza paramore cu "let me hear your entusiasm" ... asa imi suna alrma! haleluia .... imi place melu! :D
in fine, asta e cu cosmarelu ... sincer ... de ce ma omoara lumea prin vis? mai ales fetele???
acu atmosfera e mai funny ici ca lumea e mai destinsa .. s-a instalat lenea... cred ca iar voi avea cosmaruri X_x
corina said: scrie pe blog ca beau cu gigel (gigel e vinu) ... aolo darma tot acu =)) si maine are examen :)) ...
nebunie frate...
acum ma voi retrage ca vor fetele a citi blogu ... si ... aolo scrisai k st emo, nu? shit ma vor lua la questions, da ma scot k cik ma culc =)) ... singura ... de fapt cu ele .. dar nu in sensul in care bate mintea voastra ci in sensul normal si cuminte ... desi ele au o minte perversa ... iar incepura .. i'll cry ... it's sad!!!
k bye ... o sa mai aburez si alta data ... sau o sa mai aburez un pic ... ca acu se discuta de masaj, extitari, nebuneli ... aolo ... emo scrie pe mine .. nu emo aka om sinuicigas si roz .. desi sinuciderea suna bine ... no pink!!! ci doar mikul om emotiv ...
k love y-all see ya in za future .. hope!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu