sâmbătă, 30 octombrie 2010

recapitulare de amintiri media in masa din august pana si char dupa octombrie ... sau poate nu?

Nu am mai postat de .. hmm > de 2 luni?? Si s-au intamplat atatea lucruri .. dar din pacate acest post va fi fara poze .. pan ala un edit ... cand voi avea timp si chef sa pun/ caut poze related de aberatiile de azi.
Ce s-a mai intamplat nou? Proteste, greve ... nu la noi in facultate ci doar la noi in tara .. dar nu sunt lucruri atat de interesante. Am descoperit mai nou ca facebookul distruge vieti ... nu pe ale mele dar pe ale altor oameni putin mai .. sociabili sa zicem... dar si asta e un subiect boring de abordat. Cele mai fun si recente evenimente au avut loc pe 23-24 octombrie aka Nijikon 2010!!! Care evident a fost mai fun ca anul trecut ... partial pentru ca am ajuns acolo singura si m-am integrat intr-un grup de oamnei necunoscuti care m-au suportat jumatate de zi si carora le multumesc mult de tot!!! Aaaa legat de nijikon... anul asta a fost cadoul meu de la ... o zeitate sau ceva .. sau univers .. sau poate doar de la organizatori??? Serios faptul ca a avut loc pe 23 octombrie a fost cel mai genial cadou!!! Mi-a placut foarte mult cum a fost organizat .. doamne multumesc pentru sonarizare la cosplei, amv-uri cool la concurs si jurizari destul de ok! Trebuie lucrat acolo .. un pic macar! Hai sa zicem ca preturile au fost ok .. dar tricourile si multele accesori pe care aparea stampila event-ului ar fi trebuit sa le vad si eu din prima zi nu doar in cea de-a doua ... ce-i drept am ajuns si eu mai tarziu sambat adar totusi .. nu cred ca nu ramaneu macar 1-2 ... nu??? Lolita si cosplayeri au fost fenomenali .. toti ... chiar si tipa de la Vocaloid cred (nu ma omorati ca nu stiu animeul!!!) care s-a oprit din dans .. a fost pacat, ar fi avut sanse mari de castig ... dar au existat si chesti bring de genul documentarului cu filme ... dude macar cenzurati-l!!! Au fost auzanti baietii de la Mangashop ... carora am uitat sa le dau chestionarul completat ... dar daca dau de postul asta trebuie sa stie ca au fost COOLICI!!!
Eu mereu am o problema cu orientarea la conventii ... dar sa gasesc AnimeZup si AnimePrime a fost un chin! People puneti banere mai mari!!! Sa vada si oamenii cu dioptri ... nu am incercat workshopurile si gaminu .. dar m-am destrabalat oleaca cu draw-paddle sau sketch-board-urile .. cum le-a fi denumirea de origine ... sunt mai bune pentru photoshop decat mouse-ul!!!
Alte chestii .. oo da da da !!! Pixurile de la Animax sunt arme albe cu lumina in cap!!! Nu numai ca am vazut oameni aprinzandu-le in capul altor oamnei, dar am facut si eu asta cu minim 3 persoane!!! E coolic dar totusi sunt tari ... si tin putin! Reclama la A-camp a fost geniala .. dar ar fi trebuit sa puna mai multe filmulete si descrieri si nebuneli la stand! Posterele au fost la mare cautare din cate am vazut, doar ca trebuia sa cauti ceva timp dupa ele ... si Anime-mania a avut insigne misto .. si postere ... si concursuri .. vroiam si eu dar la cum desenau restul oamneilor .. lasa.. Imi pare rau ca nu am cumparat un desen facut pe loc din coltul artistilor! They are brilliant!!! Btw am mancat oyo-ceva si kuyu-ceva .. nu am retinut numele .. dar stiu ca takyoki (don't mind the spelling) nu mai aveau ... au fost bune, dar inca ma intreb erau pui sau peste???
Chestie socanta: Stand up comedy-ul a fost awesome! Nu stiam la ce s ama astept, dar a fost mai genial decat m-am gandit eu ca va fi .. desi Alex (spuneti-mi ca il cheama Alex pe tipul cu capul de cal!) m-a stresat un pic pentru ca nu dezbatea lucruri cunoscute .. people facebook is boring in a debate! Asteptam ceva interesant despre anime sau manga sua filme sau ceva dar a avut si el farmecul lui ... nu ma omorati ca nu m-a impresionat imens pentru ca e primul Stand up comedy la care asist so meussa has no clue about what's it eaten with .. ci doar ca ar trebui sa fie funny! And it was! :))
Un pic de dezamagire a fost la proiectiile cu Yu-ghi-oh! .. dupa ce ca erau dublate (got the purpose), imaginea era varza .. si animeul e boring .. pe bune .. nu exista orice altceva???
In fine, in totalitaete mi-a placut Nijikonul de anul asta si evident ca voi reveni! Trebuie neaparat sa ajung si la otaku .. dar inaite trebuie sa vad multe animeuri .. raman in urma!!!
Ce s-a mai intamplat?? A da, am vazut filmul The last airbender care e misto, nu stiu despre anime, dar filmul mi-a placut mult si astept restul de 3-4 filme? Ca nah nu degeaba a fost book1:water, nu? Am descoperit recent ca exista Bakuman ca anime ... auzisem vesti, dar nimic concret... oameni aia chiar sunt genial cu manga-urile astea! I adore theme! Alte recomandari si chestii: daca nu a-ti vazut Kuroshitsuji 2 apai apucati-va!!! E cel mai misto lucru pe care il puteti realiza .. sau nu, dar intelegeti ce vreau sa spun.. nu? A aparut si OVA: Ciel in Wonderland .. pe care urmeaza sa-l vad (astept sub :P); alte chesti: Nightmare on Elm Street - de ce l-au schimbat pe Fredy nu stiu, pentru ca pe mine actorul ala ma cripaluia rau, asta a fost bleah .. iar finalul: vreti o continuare, nu? Dar in lipsa de horror e bun. Am mai vazut si Remember me - traiesc in casa cu un fan de-al lui Robert Pattinson (e o minune dc e scris corect numele!), dar apreciez filmul pentru final, Pierce Brosnan si Emilie de Ravin care a fost geniala si aici si in Lost .. a bit of a fan of hers. ;) Dar mentionez FINALUL e SADIC ... concluzia mea: Cand viata e roz totul se farma! Cei ce au vazut filmul poate inteleg aluzia..
Tot zilele astea am reusit sa sparg o bere, sa merg cu o palariuta in club (ma bucur doar ca mai era un tip cu acelas tip de palariuta .. doar mai mica..), am cunoscut oameni misto de 14000 de ani cand eu veneam in club dintr-un local fara sa mai trec pe-acasa sa ma aranjez sau ceva.. Era cat pe ce sa nu intru in club sub pretextul ca nu sunt majora .. desi eu sunt majora in toate statele lumi .. nu si in cele cu varsta minima 24 de ani ce-i drept dar nah.. voi fi curand!
Cand am fost sa asist la ore la o scoala, profesori m-au confundat cu elevii .. si nici macar nu era liceu ... si cand ma gandesc ca in trecut ma intrebau daca nu sunt mama unor oameni de 17 ani cad eu aveam vreo 18 ... ciudat!
Ce alte lucruri am descoperit? A da; Caoncursul de manga Anime-mania +Manga shop = Carticia cu manga <= meussa LOVES it!!! Mai ales povestile lui Dawn Alexis si Shiva ... sunt uber-cool .. dar si povestea cu Shinigami-san! Toate persoanele implicate au fost si sunt super tari, dar acestia m-au impresionat... :)) M-am intalnit cu o tipa misto care nu stia sa ajunga la concert Guild; super tare ca persoana, sper ca am directionat-o corect si ca a ajuns bine!!! Onemanag nu s-a inchis definitiv, a ramas o arhiva de manga .. mereu aflu daca sunt uploaduri la seriile urmarite de mine... si bleach are un nou arc!!! Naruto e un tanar si nelinistit ... si eu citesc shojo: V.B. Rose, Switch girl si altele asemanatoare de care dau din cand in cand .. Am descoperit si iubesc manhwa-ul Noblesse! Ray-kun is kawaii!!! Si nu nu sunt otaku, imi place doar sa combin limbaje (limbi suna ciudat in aceasta propozitie ..), suna mai bine uneori .. si e mai ok pentru artistica? Meh .. think what ya want!!! Nu imi mai amintesc alte chestii ... va rog sa nu ma injurati pentru scris; unele lucruri sunt intentionate, altele nu ( e 4 soo to late for thinking :|) ... si please leave a message after the post.

with triangle, mimi, iris (face poza) si micuta a carui nume l-am uitat XD ... I'll remember it :)

Arigato gozaimasu!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu