vineri, 10 decembrie 2010

o noua luna..

kinder! iubesc kinderul original si faptl ca a evident .. fac colectie...
patinaj.. cine merge la painaj?
si iar postez dupa o luna .. e iritant .. dar nu asa imi imaginam inceputul ..

multe s-au intamplat in noembrie de la harry potter la balul bobocilor din decembrie la friguri nemaivazut esi beace atarnate prin oras.
dupa ce am strabatut multe cluburi .. 3 in total .. am decis ca muzica buna e cu indulgenta si totusi hai sa zicem in ordinea inmormantari in silver church si in club a .. revange-ul e pentru fanii familiei marley si a genului regge. si desi am fost in silver doar de 2 ori mie una mi-a placut .. muzica e bestiala .. dar se pare ca nu il pot frecventa prea des din cauza amicilor mei ce sunt fani a.

printre acesti amici se numara sa alex care m-a tarat la harry potter .. nu pot spune ca nu agreez seria dar nici fan nus .. in primul rand povestea e cam statica taiata si pe alocuri prea lacrimogena. au murit toate personajele care imi placeau si evident ca totul devine din ce in ce mai epic .. like acum au chesti mai magice decat inainte .. date de moartea insasi.. si totusi serpisorul a fost inspaimantator un pic .. bine ca nu a fost 3d ca nu cred ca imi reveneam...

balul bobocilor chimisti, fizicieni si, cei mai ne numerosi dar care au ragusit amarnic, biologii!!!
eu am fost canva mare admirator dj project.. si a venit dj max cu giulia .. si au cantat cred o melodie de 3 ori, dar si majoritatea melodiilor ce imi placeau ... mai ales in lumea ta..
si au venit si shuffle! shuffle = studenti fizicieni ce canta bine rock. ii gasiti la quantic pub ... uneori .. rar cred ... dar e un tip cret si super tare care va poate da informatii daca doriti.. lumea ii zice pilif. si am dansat, strigat, misul/mister parca a fost blat .. boring si fake oricum ... s-au facut licitatii cu oameni si foi cam nereusite .. poor valush, macar a incercat.
si prezentatori, 3 doamne si toti 3 ... una din tipe avea o voce sa te sinucizi, nu imi dau seama daca asa vorbeste ea normal sau daca avea vreo problema la corzi dar are o voce al naiba de pitigaiata ... really; ceilalti doi nu erau interesanti.
o si chestiile erau patriotice ca deh a fost de 1 decembrie XD ... btw la multi ani romania ...

am descoperit ca stiu prea multi sagetatori ... not fair ..
mos nicolae e cam sarac si nici mos craciun nu ma astept sa fie cine stie ce anu asta...
hana to akuma a ajuns la final. :((
bleach e interminabil...

am fost la bradu din cis si la luminitele de pe magheru si sunt bestiale! iar frigul de sapt trecuta mi-a dovedit ca am o camera de iglu... nu e funny!

nu mai stiu ce manga sa citesc! toate sunt on hold, ongoing sau nu se gasesc .. meh..
incerc acum heart no kuni no alice, the queen's knight, sketchbook, full house ... <= any opinions? m-am bagat pe deviantart la o chestie cu secret santa si habar nu am cum sa fac desnu, poza, cadoul ... e foarte complex .. dar gasesc eu ceva .. am deja doua sau trei idei .. gen un desen, idee de poza ... dar nu stiu .. e greu... meh, va las acum .. spuneti-mi si voi ce mai credeti.. this is brotaq's new creation: balaurus tridenticus subspecia sireneatum este un animal microscopic multicelular procariot cu alcaatuirea si infatisarea din poza... daca gasiti imgaini cu el mai bune in vre-un preparat .. vreu si eu :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu