marți, 28 decembrie 2010

panseluta



Panseluta este o floare de diferite culori .. face parte din plante si nu are nici o caracteristica benefica omului in afara de aspect. Este folosita in parcuri, iar cu aceasta ocazie ii voi dedica urmatoarele aberatii.

Panseluta, panselea .. asta cuvant nu erea, vino tu azi pe la mine ca ie iarna si ie bine. Inauntru ii caldura si afara aratura, de zapada as cam spune, dar eu nu vorbesc pe bune. Vino la fereasta mea chiar de nui am viore, dar am un graut frumos ce te leasina pe jos ca pe sus eu chiar nu cred ca te-ai lesina concret.
De venit tu n-ai venit si in parc tu te-ai sadit, dupa ce-ai vorbit la stat ca bugetu-i anulat, fiindca te-au plantat pe tine, o plantuta ca si mine. Dar plantuta de-ast albastra numai vara sa mai iasa pe colea si pe campie ca eu n-am vazut o mie ci doar catea sute pregatite sa te asculte.
Si acum eu cred c-am prins de ce nu te lasi tu luata de o cioara-nfometata, ca esti cam otravitoare, galbena, alba sau alta culoare, ca de violet eu zic ca ne-am saturat un pic si ca vrem sa mai schimbam pe o portocala dam o pansela cat de mica, chiar daca ea se oftica. Am incheiat citatul. :))

De pansele eu as spune ca e cam prea plin in lume ca oriunde te-ai uita prin aceasta tara-a mea o sa dai de o pansela cu peta de catifela care zace obosita intr-o vaza poticnita pe o margine de bloc pentru ca nu are loc langa falnice statui cu istoria neamului.

Incheiat-am aberatiile. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu