luni, 13 decembrie 2010

turta dulce si luminite

De fapt turta dulce e aroape de mine si de-aia vorbesc despre ea, in rest totul o sa fie legat de carti filme si orasul in straie de sarbatoare.
books: osesie din seria wicked lovely e in librari, dar e criza... alte carti ce par interesante: bestia - suna bine si ca titlu si ca descriere..; o carte gen twilight e evermore cred, cum toti tineri o iau la lecturat putem face comparatia...altele intresante .. hmm .. nu am prea bantuit librariile, dar daca dau un search pe google aflu .. e o sursa de incredere.
De exemplu am mai auzit de pe la Rao de Pulberea neagra, de pe plaiurile noastre dar cu aventuri si chestii ce suna bine gen diavolul.. altceva, hmm .. Kot suna bine cu un joc interminabil trimis prin email.. care iti aminteste de filme gen feardotcom si stay alive. ok descrierea face asta
Povesti despre nebunia obisnuita suna bine despre a scrie si despre alte nebunii un fel de abureli si de mii de aberatii puse frumos intr-un roman :)
Acum filme: pai tot the social network e pe primul loc in topul meu de filme to see ... dar cem mai mult ma oftic ca nu am nimic horror ... si maratonul de saw nu s-a mai facut .. eu vreau horror :((
Am mai auzit de Easy A si mai era unul ce il asteptam dar memoria mea e varza soo... am mai auzit interesant de Spargatorul de nuci.. dar 3d e prea mult pentru bugetul meu soo netul il va manca. Tot la acest capitol de filme, tv and co am vazut un ep din lie to me :)
Manga e cu same old, same old... incerc pe ramura de anime lovely complex sa vad totul si daca se poate si shonen omouji si sa termin si eu sky girls .. si maybe sa ajung si eu la zi cu bleach and stuff ... nu am mai intrat pe forum pentru a vedea reomandari di trenduri pt manga si anime , mai ales ca vine vacanta, ar fi ceva ..
Povestiri tot pe lunaesence si tot darkninja275 sau 257 ceva de genu si pe we ma incanta si evident multitudinea de randomuri :))
in viata de zi cu zi imi place mai nou karaoke-le, m-am plictisit de A ... am dat rateu cu patinajul din tineretului .. like after 2 h search it was so freeking little!!! Maine imi rup picioarle prin Cis .. si iar am dat-o in personale ..
Am vro 3 melodi blocate pe creier desi acult the ras,mus: jason mraz- i'm yours .. e de la karaoke si mai nou din cauza colegelor de living si bosquito cu tobogan ... sunt adictive dar totusi vreau si eu altceva ... ma reintorc la origini si ma apuc de cautat avril si evanescene ne-live :P

By the way mos niculae sucks si mos craciun e pe cale sa primeasca aceeasi distinctie ... life ain't beautifull ... really!!!!

PS: cine citeste da si comment .. macar cu da frate, am citit XD

Era sa uit de orasul cu lumintie. sunt multe si frumoase mai ales pe magheru, dar e un frig de ingheata apele asa ca eu una nu o sa le admir prea mult .. si in plus mai sunt si frumoasele dar scumpele targuri de craciun ..
O sa pun si poze .. promit, le am la kink dar le voi recupera si voi impodobi paginile cu ele :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu