marți, 22 martie 2011

cum sa ai numai probleme? partea a- 2-a

E simplu, lasa-ti prietenii sa iti foloseasca lucrurile si vei avea numai probleme.
De ce?
E simplu, pentru ca pe ei nu ii intereseaza starea obiectelor tale, ii intereseaza doar de ce e al lor si restul sa moara.
Cum am descoperit asta?
Usor, le-am lasat sa utilizeze laptopul si mi-au distrus usb-ul si mi-au bagat virusi; am share-uit cana favorita, paharul si ultima achizitie in materie de cana pentru supa si ce au facut? le-au spert.. pe toate. Le-am dat hainele mele cu imprumut si le-au sfasiat.. la propriu.
Concluzia:
Nu da lucruri prietenilor, nu au grija de ele!

Cum faci sa dispara problemele?
Le rezolvi sau treci peste ele: impui regula nu te atinge de ce e al meu, pe care nu o vor respecta in totalitate, dupa care iti parolezi laptopul si impui a se plati tot ce se darama.

Alt tipuri de probleme:
- nu sti ce o sa faci zilele ce urmeaza... nimeni nu stie, dar pentru cei ce planifica e crima.
- trebuie sa ajuti o prietena, dar nu ai timp sau cum .. sacrificiu pentru cei ce merita si numai pentru ei!
- nu ai timp de lucruri importante si mereu uiti chestii ... nu prea are rezolvare.

... si mai exista multe alte cai de a avea probleme...

De exemplu: poti avea probleme cu Sai-ul, photoshop-ul sau chiar windows-ul ... si pe alastea nu le rezolvi chiar usor; mai poti avea probleme mintale sau fiziologice .. pe care cu ceva rabdare le scoti la capat... cat despre poblemele conjugale, politice sau sociale 'atunci doamne sa ne ierti/ ori acum vei vrea cu oaste si razboi ca sa ne certi?' (nu sunt sigura de delimitarea versurilor) <- aceste probleme sunt prea complicate.
Si ar mai fi problemele de genetica si matematica.. sau salte materii ce au probleme ... toate au defapt XD ... pe care le rezolvi, cu multa speranta in suflet si mult exercitiu... sper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu