duminică, 8 mai 2011

mai dupa aprilie

Aprilie, o luna fara evenimente.
Sarbatori pascale in familie sau in padure, raceala de sezon, nimic nou pe frontul de vest... sau est.
Acum mai este la inceput si toata lumea a fost la mare, noi la cafea si o ploaie petrecuta la spring... ca tot vorbim de primavara.
Am descoperit o metoda de a plati din euroiul lunar de la cosmote gaiacash si am terminat darker than black... la care sincer vreau un sezon 3! Acum ma bazez pe shonen omyouji si pe air gear! pe care nu tin minte sa le fi vazut...
Vreau si eu cu bicicleta in izvor ca dau inghetata gratis... sau asa zic ... ca mie nu au vrut sa imi dea. :( ticalosii.. discriminare!
Azi a fost frumos dupa un examen ciudat si infricosator de friguros (in amfiteatru e un frig!) si acum ploua torential.
Vreau sa vina vara!
Cred ca azi a fost concertul cu Shakira... nashpa cu vremea da cred ca s-au dus oamenii..
Cat despre concertul inna la care tot ma invita vodafone si alte plianteri, cine s-o duce? bine, are fani, dar sincer, merita?
Am dobandit o pasiune si mai mare pentru 30 seconds to mars... night of the worior e bestiala!!!

Nu am mai avut timp de manga, korean movies si anime din cauza licentei ... dar o sa incerc sa recuperez dupa sesiune!
Wish me luck with this ultimate obstacle named 3rd year!

ti pup ti pup! ca de kidnapat nu am cum sa reusesc ca nu am dietatietor :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu