luni, 2 noiembrie 2009

Zombi din Busteni


Dupa practica biologica ... vezi aici ... am ramas in Busteni unde ne-am continuat cu veselie si mult 'efort' practica .. de fapt am trecut la Halloween si sarbatoriri!
In primul rand am gasit o gazda, pe tante A. unde am poposit, dupa ce am cumparat dulciuri ca Stalin era cu noi din Bucuresti. Kink si Brotaq au plecat brambura prin oras si erau cat pe ce sa ajunga in Azuga, dar noi - Indie, Hippie, Danutza - am ramas in camaruta l
a relativa caldurica - era un frig de ne clantaneau dintii ... am stat, cred ca am si mancat ... nu mai stiu ca mi-era somn, am vorbit multe si carunte pana s-au intors Kink si Brotaq, apoi eu am adormit. M-am trezit m-ai tarziu si am inceput za parti ... adica sa ne machem de Hallo si apoi sa bantuim orasul, zis si facut; am devenit din Mariska aka eu - nijikonul magic, sinistru si pervers.. parca..; Indie - zombie alcoolica; Hippie - pisica comunista, Brotaq - dracula zombie; Kink - zombie ciudat care apare foarte naspa pe camera ... sau moarte in persoana daca o vedeati pe viu in intuneric..; Dana - mama natura zombie ... in total 6 zombie - creaturi.. care bantuie Bustenii. Totul e evidentiat in clipul urmator: Zombi din Busteni.
Apoi am facut poze la gara, am speriat vanzatoarele si apoi ne-am intors cu noia noastra prietena Kova la camaruta zombiasca ... sounds weird but who cares? Dupa ce ne-am distrat pe muzica cu Stalin si Cola si suc de fructe de padure am inceput sa sunam dupa pizza ... oamenii care aveau net.. cu aceasta ocazie vrem sa le cerem scuze celor pe care i-am trezit si multe multumiri lui Pp pt nr de tel de la taxi, desi pana la urma nu am mai sunat.. speram ca nu si-a facut o parere prea proasta despre noi.

Apoi am jucat baba oarba prin camera si era sa darmam un geam si un calorifer, dar au scapat semi-tefere ... than sleep ..
A doua zi uni au avut febra musculara, nu-si mai simteau picioarele, altii mureau de foame, altii nu-si aminteau totul din noaptea precedenta si eu m-am trezit la 12 ... apoi Indie si Hippie au plecat cu trenu de la 13 ... iar noi, restul am purces spre Poiana Izvoarelor pe frig, foame, 'ceata', viziuni neclare si dureri de .. pai de ce se putea. Am ajuns intr-un final in 'varf' unde am facut poze si apoi ne-am grabit sa ajungem in gara sa prindem trenul de 18 care a intarziat 20 min pana la Busteni si 1 h pana la Buc.
Pe tren am jucat carti cu alti studenti din Bu
c ... trombonul bata-l vina!
Pentru orice detalii omise .. ata ete .. sa le scrie cine stie!

sus la cabanuta Poiana Izvoarelor!

Un comentariu: