duminică, 29 noiembrie 2009

me here, twilight again

dap am ajuns si pe 28 la o zi dupa lansarea in cinema a filmului new moon.
personal nu am ajuns in cinema, pentru ca la mine in oras nu este, iar eu tocmai ce am tulito din bucuresti... dar am vizionat filmul de pe net si, dupa ce ca era de o calitate foarte proasta, este un pic lictisitor ... dar mult mai funny ca primul.
sincer cred ca daca voi ajunge sa-l vizionez intr-o calitate mai buna il voi aprecia mai mult.
inceputul respecta cartea, relativ cred ... nu prea am vazut figurile personajelor ... erau taite ... cat despre restul, nu am citit, asta urmeaza sa fac, deci nu stiu, dar este antrenat, desi cam enervant + boring pe la fazele cu jacob... mi-au placut insa cand au ajus pe la italieni, desi nu au fost prea prietenosi ... si nu ma refer la oameni..
dupa cum spuneam, nu am prea inteles de ce blondina nu a omorat-o sau macar sa o raneasca pe bella .. cam freaky dar ata ete...
finalul era de asteptat, am citit pe wiki so yeah ... desi nu puteam sa-mi imaginez chiar atat de detaliat conditia ... "marry me!" ... dang, never dreamed it!

anyway, acum aut o varianta mai buna a filmului, iar apoi ma apuc de citit midnight sun... deja st la ch 4 ... autoarea a pus un draft pe site si eu il voi citi ... apoi new moon si restul pana ... din nou la midnight sun ... suna ciudat, dar e adevarat...


revin cu inca vreo 3 pareri si opinii.. sort of..
acum ca am vazut filmul si cu sonor, imagine intreaga, subtitrare si mai ales intreg, pot sa spun ca am ami inteles cateva chestii chare chiar fac acest fim sa fie bun..
dap, am inteles faza cu Jane si Bella, wicked situation!
cat despre cele mai comice faza, pe care nu le prinsesem chiar bine : presents - "we coordinated" ; la za dreadfull party - "dating an older woman.. hot!" - emmet e prea funny :)) si mai ales finalul voturilor - "yes, it would be a releaf to not want to kill you all the time." + "noo... hell yeah!" si mai ales "shut up" - priceless face of edward, carlisle (mereu ii pocesc numele so sorry) si alice. ah si uitasem faza cu punch the wolf! bestiala sinucigasa de bella.. si mai ales mike! :))
no more spoilers si scuze celor ce nu vroiau spoilere..

daca mai are cineva pareri despre noul film, please share! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu