duminică, 23 august 2009

Becca

Am gasit o artista ce canta bine ... adica mie imi place muzica ei: Becca
Cum am descoperit-o? Simplu: m-am uitat la Kuroshitsuji, iar ed theme e melodia ei ... si este super tare!
Am mai gasit cateva clipuri pe youtube si tind sa cred ca am o noua favorita, dupa ce acum cateva zile am descoperit ca imi place Paramore ... mai ales Decode, desi uram si melodia si trupa ... dar na .. se schimba lucrurile :)




Iubesc melodia asta!!!
long live Kuroshitsuji ... maga k animeu e gata! -_-"



Birth name: Rebecca Emily Hollcraft
Born: May 9, 1989 (1989-05-09) (age 20)
Origin: Portland, Oregon, U.S.
Genre(s): Pop, rock
Occupation(s): Singer, Songwriter
Instrument(s): Vocals, Guitar
Years active: 2000–present
Label(s): Sony Music Entertainment
Kissing Booth
Website: www.beccachan.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu