miercuri, 12 august 2009

skeit pe rezervatie - deliru'

D: „Si ... dupa chestia asta ... ce avem?”

D-na Eva: „Dodo, aveti ceva sa ne spuneti?”

D: „Nu, nimic ... momentan nu am nimic de spus.”

D-na Eva: „Asa credeam si eu, acum sa continuam. Delirul este un roman substantial, un roman curajos, cu scene formidabile ...”

Toata clasa reincepu sa ia notite sub norul cel negru care se lasase in incapere, se pare ca in afara de cativa elevi, Doamna Eva, nu era cea mai indragita profesoara, iar materia ei nu era atat de captivanta pe cat credea ea ca ar trebui sa fie.

D: „Inca 30 de minuta, nu cred ca voi supravietui ...”

A: „Trebuie, avem biologie dupa!”

D-na Eva: „Andrei? Daca gasesc iarasi carti de botanica pe masa, te dau afara! Dupa cum spuneam ...”

D: „E diabolica ...”

Andrei ascunse cartile si incepu sa scrie lectia, iar Dodo incepu sa deseneze, se pare ca din prima zi nu era prea adorata de profesori. La fizica, din cauza lui Cristi au stricat voltmetrul, la sport, din cauza lui Luis au si-au julit genunchi si coatele, iar acum la romana li se vorbea despre Delirul de Marin Preda, care din punctul de vedere lui Andrei si al lui Dodo era o carte foarte plictisitoare. Cum suna clopotelul, iar profesoara si-a luat ramas bun, toti elevii au fugit spre cel mai apropiat magazin, era pauza mare sau pauza de masa. Andrei scoase cartile de biologie si cele doua senvisuri, in timp ce Luis si Cristi faceau aceles lucru, toti se adunara in jurul mesei lui Andrei.

L: „Hei Dodo, unde-ti-e mancarea?”

D: „Pai nu am ... ca nu am apucat sa-mi fac senvisuri, eu ma trezesc mai greu ... dar am Snikers!”

A: „Hei, ia un senvis de la mine! Si asa nu ma omor eu dupa pateu vegetal...”

D: „Yei, mersi, voi cu ce aveti senvisuri? Apropo voua ce materie va place ca la el (arata cu degetul spre Andrei) se vede.”

L: „Mie imi place Engleza si un pic desenul.”

C: „Mie imi place muzica, cant la chitara, profa e super draguta ...”

Ami: „Ia te uita, grupul ciudatilor are un nou membru! Stai sa ghicesc, tu esti satanista sau blonda cea proasta?”

D: „Nici una din cele doua variante! Si voi sunteti?”

Ami: „Ami-chi si Alex-chi, noi suntem cei mai normali aici, ciudatilor ... k, a plecat Melisa?”

L si C: „Da...”

L: „Iar aveti planuri sinistre cu ea? Nu va inteleg, de fapt va sustin, dar uneori sunteti prea ... rai!”

Ale: „Scuze, nu o suferim pe tipa, dar vrem sa ne punem bine cu ea pentru o chestie, no hard feeling! Later!”

D: „Asta chiar a fost ciudat ...”

C: „Asa fac ei intotdeauna, dar sunt de treaba, cred ca-i putem corupe sa intre in‚ normalitate’ daca ma intelegi.. Acum, hai sa discutam despre filmul de smabata, vii, nu? Sambata e zi de film, saptamana asta e o comedie, sugestii?”

A: „Ce? Sendvisu e ciudat?” intreba Andrei, ridicandu-si ochii din carte.

D: „Tu pe ce lume esti? Nu ai vazut ce s-a intamplat acum?”

A: „Sincer, nu, citeam aici despre un grup de serpi .. scuze...” – se aude clopotelul, colegii lor se aduna.

D: „Sendvisu e bun, dar pauza e prea scurta ... si despre film, cred ca ar fi interesant sa vedem Confessions of a Shopaholic, e nou si e pentru shoperi .. nu ca eu as fi.. nu ne putem muta cum vrem noi in clasa?”

A: „Ce? De ce? Vrei sa te muti?”

D: „Nu, vreu sa se mute ei mai aproape!” spuse Dodo aratand spre Luis si Cristi care erau procupati cu alegerea filmului.

A: „De ce? Suntem pusi strategic, asa suntem mereu pe rand cu ei la lurari si putem face schimb de informatii, cu ei si cu Alex si Ami. Am un mic sfat, orice ar fi, nu te lega de vestimentatia Doamnei March si a Doamnei Coada, sunt doua profesoare super, daca nu te legi de hainele lor, k?”

D: „K, doar sa nu fie atat de rau incat sa ma faca sa rad ...”

A: „Atunci incearca sa nu razi!”

D-na Coada: „Buna ziua, toata lumea la locurile voastre ... avem un nou elev? Super! Itit place biologia?” spuse o doamna destul de tanara, cu parul roz si rochie scurta, in stilul unui costum de marinar.

D: „Da.. ”

D-na Coada: „Foarte bine, astazi vom studia, dupa cum am promis, cateva insecte...”

D: „Mda, va fi o zi lunga ...”


va urma ...


poveste realizata impreuna cu brotacutza


orice asemanare cu realitatea este pur si simplu intamplatoare! >_<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu