miercuri, 26 august 2009

skeit pe rezervatie - la o cafea

A: „Ziua de azi a mers destul de bine, nu? Adica am reusit sa citesc toata cartea si sa fac experimentul cu pestisorul ... nu credeam ca il va lua sa il mance ...”

D: „Da, asa sunt toate zilele voastre? Si acum ce o sa fcem? E de-abia 15!”

L: „Mergem in parc sa invatam ... si apoi ...”

C: „Hai in rezervatie, e legat de bio .. a si e chiar legat de plantele alea pe care trebuie sa le gasim pana saptamana viitoare, adica ar trebui sa fie acolo, nu? E cea mai mare rezervatie botanica din tara!”

A: „Da, sunt acolo, dar nu avem voie sa le rupem! Dar putem sa le facem poze, pacat ca nu un aparat foto la noi.”

D: „Avem, mi l-au luat ai mei sa ma imbuneze dupa vestea cu mutatul, dar nu am idee ce fac toate butonele astea.”

Am: „Nu-i nimic, stiu eu!!! Alex, cara ghiozdanele! Spre rezervatie!”

Ax: „Ce? Ce-s eu? Caraus?”

Am: „Mai rau! Sclavul meu persolnal!!!” spuse Ami in timp ce manipula cu mare grija apartul foto.

D: „Cum de aparura asa bursc?”

A: „Nu stiu, dar mereu fac asta ... si mai si ...”

Am si Ax: „This is the way we’re going home ... or not ... sha la la!..”

D: „Si mai si canta.. totusi, va fi o zi lunga.. mai ales ca acolo sunt si ai mei .. vor pune multe intrebari..”

A: „Mda, inteleg .. parintii ..”

C: „Deci: poze..”

L: „Checked!”

C: „Referat?”

Toata lumea isi intoarce privirea spre Andrei care avea cartea de botanica inca in mana, in timp ce gesticula pe fondul sonor creat de Ami si Alex.

A:„Ce? Da, da, fac eu referate pentru toata lumea.. shishi..”

D: „Nu chiar, eu imi fac propriul referat!”

L: „Checked!”

C: „Monstre de plante?”

D: „Putem sa ii intrebam pe ai mei dau au frunze ofilite sau ceva de genu..”

L: „Checked!”

C: „Multa distractie???”

L: „Sa speram ..”

Am si Ax: „Sha la la la la! In za evening! In za midinght .. sau doar sha la la la la! Yey!”

C si L sceptici: „Mda, cu ei sigur vom avea ceva comic.. desi e mai usor sa-i tachinezi pe porumbei..”

D si A: „Porumbei? Unde? Unde?”

C: „Mda, -au sanse sa ajunga normali prea curand!”

L: „Aici ai dreptate!”

Cu Ami si Alex in frunte traversara neregulamentar strazile si numeroasele scurtaturi create fictiv, care desigur nu erau scurtaturi, ci mai rau ii intarziau, pentru ca in final sa ajunga aproape de rezervatie, la o cafenea.

L: „Hai la o cafea, pentru revitalizare! Au cea mai buna cafea din oras.”

D: „Super, inca un fan al cafelei?”

L: „Total!”

In cafenea, lumina slaba dadea o tenta sumbra locului, dar undeva mai in spate se gasea un loc bine luminat, cu o masa de sase persoane, singura masa cu atat de multe locuri din local. Un domn, imbracat in costum de majordom se apropie de ei, la intrare.

Dl M: „Buna ziua! Bine ati veni la ‚The Queen cafe’! Cu ce va pot ajuta?”

C: „Am dori o masa de sase persoane!?”

Dl M: „Pe aici va rog. Altceva?” spuse Dl M, dupa cum scria pe ecuson, inmandu-le meniurile.

Ax: „Lasati-ne putin timp sa ne hotaram..”

Dl M: „Cu placere, in continuare Gogu va avea grija de dumneavoastra.”

Ax, Am si L: „Gogu? Sper ca glumeste..”

Gogu: „Nu, nu glumeste. Gogu Gege la dispozitia dumneavoastra.”

D: „Eu vreau o cafea neagra cu lapte si o lingurita de caramel si o cutie de wafe cu caramel ... a si o inghetata asortata, multumesc.”

A: „Ce-a zis ea fara caramel si inghetata de vanilie..” toata lume ail privi dubios. „Ce? Nu ma pricep la cafea, dar sunt sigur ca nu sunt fan al caramelului..”

Gogu: „Am inteles, wafele sa fie normale atunci? Sau din zahar ars?”

A: „Mmm, zahar ars.”

Gogu: „Am inteles, dumneavoastra?”

Ax: „O cafea mocha si brose cu mure pentru Ami si pentru mine, un expresso pana si briose cu ciocolata.”

C: „Doua caffe late si clasica inghetata nirvana. Si sti cumva unde e Meco?”

Gogu: „Meco a plecat in Anglia, ca manger.”

L si C : „Ooo, deci nu ne va mai servi el ...”

Gogu: „Nu va faceti probleme, a zis sa am eu grija de voi. Si va rog sa nu-mi spuneti Gogu, e numele de familie, mai mult imi place Gege.”

Ax: „Imi dau seama de ce..”

D: „Umm, tu nu esti cumva cu noi in clasa?”

Gogu (pe viitor voi folosi Gg, e mai scurt): „Ba da, dar de cand m-am vopsit blond, nimeni nu ma recunoaste..”

L: „Gege? Tu esti Gege al Melisei??? Oh my god! Cum o supoti?”

Gg: „E usor, o las sa vorbeasca pana se plictiseste.. la urma urmei, pe voi va uraste cel mai mult, asa ca stiu tot despre voi.. si mai nou despre micuta Dodo.”

D: „Mde, eram sigura, tu esti blondie cu care vorbi eu de dimineata, cel atotstiutor ... cand vine cafeaua?”

Gg: „Deci poti fi si rea? Interesant, vezi sa nu te pui cu Melisa.. atunci chiar va fi razboi in clasa..” spuse Gogu in timp ce se indeparta de masa.

Dupa ce isi savurara pauza, cei sase isi continuara drumul spre rezervatie, de data aceasta cu ajutorul lui Cristi. Odata ajunsi la Casuta de la intrare fura intampinati de doi tineri zambareti cu sorturi albe si lopeti.


va urma ...


poveste realizata impreuna cu brotacutza

orice asemanare cu realitatea este pur si simplu intamplatoare! >_<

logoul cafenelei:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu